Οι εικόνες από το Καματερό σφίγγουν το στομάχι. Νεαρά παιδιά να επιτίθενται σε ένα αγόρι και ένας από την παρέα να το χτυπάει, μέσα σε σχολικό χώρο. Η μητέρα του θύματος ξεσπάει: «Απ’ ότι κατάλαβα τον απειλούσαν κιόλας»!
Οι εικόνες του LiveNews είναι αποκαλυπτικές, για τη βία που δέχθηκε ο μαθητής στο Καματερό από ένα άλλο παιδί, ενώ το «κοινό» απλώς κατέγραφε τις εικόνες, χωρίς να σπεύδει να βοηθήσει το θύμα.
Η μητέρα του 15χρονου που τραυματίστηκε, μιλώντας στο Live News περιέγραψε τον εφιάλτη του γιου της.
«Πρήστηκε όλο το πρόσωπο του παιδιού, του έχωσε μία αγκωνιά και μετά τον πέταξε κάτω και του έδωσε και σφαλιάρες και συνέχισε και μετά να τον χτυπάει στο κεφάλι. Σε ένα προαύλιο σχολείου που κάθονται εκεί πέρα και μαζεύονται ουσιαστικά τα παιδιά για να μην είναι στο δρόμο».
Το περιστατικό έγινε πριν από περίπου ένα μήνα, σε σχολείο του Καματερού. Δύο παρέες πήγαν εκεί για να παίξουν, αλλά ξαφνικά τα πράγματα πήραν άλλη τροπή.
Σύμφωνα με την μητέρα του 15χρονου τραυματία, ο δράστης έφτασε στο σημείο δήθεν για να υπερασπιστεί έναν φίλο του. Ο γιος της, όπως είπε, δεν απείλησε κανέναν και ξαφνικά βρέθηκε να δέχεται χτυπήματα στο κεφάλι.
«Ήταν τρία παιδιά μαζί αλλά τα άλλα δεν συμμετείχαν, μόνο αυτός που τον χτύπησε. Δεν μου το είπε καν, ήταν πρησμένο το μάγουλό του, δεν μου είπε τίποτα, μου ψιλοκρυβόταν, τάχα μου ότι κοιμόταν, τάχα μου ότι φεύγει. Εγώ το βίντεο το ανακάλυψα δύο εβδομάδες μετά» αποκάλυψε η μητέρα του ανήλικου θύματος.
«Ήταν στενοχωρημένος, φαινόταν ότι κάτι είχε, αλλά δεν ήθελε να μου πει γιατί απ’ ότι κατάλαβα τον απειλούσαν κιόλας, ότι εάν το μάθουν οι δικοί σου θα έχουμε θέμα» είπε η μητέρα του 15χρονου.
«Συναντηθήκαμε και με το παιδί και με τη μητέρα του να ζητήσει συγγνώμη υποτίθεται από τον γιο μου. Του εξήγησα ότι με μία συγγνώμη, εάν μου το άφηνε στον τόπο, δεν θα μου το γύριζες πίσω για κανέναν λόγο. Μου είπε πως δεν το έχει ξανακάνει, δεν ξέρει πώς θόλωσε…».
To άρθρο «Πρήστηκε όλο το πρόσωπο του παιδιού»! Νέα υπόθεση μπούλινγκ στο Καματερό – Τι αποκαλύπτει η μητέρα δημοσιεύτηκε στο NewsIT .