«Τέλος» η καμπάνια κατά του καρκίνου του μαστού μετά από 19 χρόνια

Η καμπάνια πολύ γνωστής εταιρείας καλλυντικών κατά του καρκίνου του μαστού, η οποία είχε πρέσβειρα την Ελένη Μενεγάκη, «έβαλε τέλος» στην εκστρατεία μετά από 19 χρόνια.

Όπως είναι γνωστό, τα έσοδα από την αγορά του χαρακτηριστικού ροζ βραχιολιού πήγαιναν για την ενημέρωση και την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Έτσι η Ελένη Μενεγάκη και ο σχεδιαστής παπουτσιών, Δούκας Χατζηδούκας δεν αποτελούν πλέον πρέσβεις της εκστρατείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Οδυσσέα Μητσόπουλου στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού», ο κύκλος ολοκληρώνεται μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες καθώς δόθηκε εντολή από το εξωτερικό και συνεχίζεται με άλλο κόνσεπτ.

Στη θέση της αποφασίστηκε πως το 1% των εσόδων από τις πωλήσεις ολόκληρου του ομίλου θα διατεθούν για τον καλό σκοπό.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, η Ελένη Μενεγάκη και ο Δούκας Χατζηδούκας δεν θα φωταγωγήσουν κτήρια της Αθήνας.

Πηγή